Rakamlarlar nachı global
Kurumsal Adı |
NACHI-FUJIKOSHI CORP. |
Ticari Marka |
NACHI |
Kuruluş Tarihi |
21 Aralık 1928 |
Merkez Ofis |
Tokyo, JAPONYA |
Başkan |
Hiroo Honma |
Sermaye |
16,000 milyar yen |
Misyon ;
ÜRETİM DÜNYASININ GELİŞMESİNE KATKIDA BULUNMAK
Vizyon;
Yaratıcılık – Yaratıcılık Olmadan İş Olmaz; Bugünün hayali daha iyi bir yarın getirir. Yaratılıcılık birtakım fikir ayrılıklarına sebebiyet verse de, gelişme bu tarz fikir ayrılıkları ile sağlanabilir.
Saldırganlık – İşinize Saldırganlıkla Girişin;Zor görevlere öncelik ver. İş yarım kalsa bile asla pes etme!
Küresellik – Dünya Sizin Pazarınızdır;Dünyada ki insanların güvenini kazan. Makul fiyatlara kaliteli ürünler sun. Ürün rekabetini besle.
Minnettar Zihinler – Etrafınızda insanlara daima minnettar olun;Size hayat verdiği için ailenize teşekkür edin. Yol gösterdikleri için büyüklerinize teşekkür edin. Size karşı misafirperverliğinden dolayı topluma hizmet edin.
İnsan Varlığı – Bir şirketin nasıl gelişeceği, doğru kişiyi bulup doğru işte görevlendirmek ile bağlantılıdır;Kaliteli insanlar zor bulunur. Tarafsız olun. Bilinçli ve bilge olun. Sözlerinize sadık kalır.